błędy vag

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Rumburaak
    Classic
    • 2013
    • 4

    błędy vag

    Zamieszczone przez diablo228
    kia optima też miała być sukcesem i bić VW czy Skode a wyszło słabo.
    Dokładnie. A to tylko klasa średnia.
    W klasie drogich aut luksusowych w Europie nie ma szansy. Po prostu przez przyzwyczajenie i podejście europejczyków. Przy takich autach, za takie pieniądze oprócz oczywistych walorów bardzo komfortowej dużej, mocnej limuzyny niezmiernie ważny jest prestiż. A tego KIA/Hyundai specjalnie nie oferuje.
    O ile w klasie średniej nie każdemu na tym zależy o tyle wydając powiedzmy 200/250 tyś to już (chyba, bo nie wiem co wtedy bierze sie pod uwagę :wink: - sam nie miałem okazji być w takiej sytuacji ) raczej patrzy się aby auto było marki premium- z tradycjami i prestiżem.
    U nas będziemy to oglądac tylko w niektórych salonach i prospektach. IMO
  • adi2905
    Classic
    • 2011
    • 19

    #2
    błędy vag

    witam
    sprawdzal mi ostatnio znajomy moja skodzine na kompie (1.9tdi ASV 110KM po chipie 134KM z hamownia oczywiscie) i wyskoczyly nastepujace kody bledow:
    18062 czujnik poziomu i temperatury oleju
    17965 przekroczona granica turbodoladowania
    00562 czujnik G266 chyba ten od oleju?
    00462 ???

    ten ostatni udało sie skoasowac, pozostale nie. ktory czujnik jest odpowiedzialny za blad z tym olejem ten przy misce czy ten obok filtra oleju bo jak poruszalem wtyczka od tego co jest obok filtra oleju to dalo rady go skasowac ale znowu wskoczyl? czy nadaje sie on do wymiany?
    i kolejne pytanko o te przekroczone granice doladowanai bo mialem wymieniana grusze turbiny ale to przed hamownia jeszcze i mechanik powiedzial ze ja ustawil ze troche lepiej pojdzie ale ze na kompie jest to ok, na hamowni gosciu tez nic nie powiedzial auto bardzo żwawe nic nie przeywa czy cos w tym stylu, czy jest powod do zmartwien. prosze o odpowiedzi

    [ Dodano: Pią 01 Lut, 13 23:34 ]
    dodam ze jak zapale auto to przez chwilke miga pomaranczowa kontrolka z oleju ale jak przytrzymam zaplon az wszystkie kontrolki zgasna to jest ok, zagladalem w inne watki poruszane o podobnym temacie i najprawdopodobniej jest do wymiany ten czujnik tylko zastanawiam sie ktory czy ten w misce czy ten obok filtra
    prosze o jakies podowiedzi

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      g 266 to czujnik temp/ciśnienia oleju ( ten w misce). Podpięty jest ? Do oceny pzyczyny przeładowania nie wystarczy sam kod błędu.
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • K_Popiel
        Rider
        • 2010
        • 608

        #4
        00462 - Control Module for Seat Memory

        Błąd od modułu sterującego pamięcią ustawienia siedzenia, masz takie cudo w samochodzie ?


        Dziwne jest to że nie da się skasować błędu 17965 przekroczona granica turbodoladowania, powinien się dać skasować. Aby zobaczyć jak ładuje turbina trzeba by zlogować dynamicznie grupę 011 w silniku i wtedy coś więcej będzie wiadomo.
        // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
        ------------------------------------------------------

        Komentarz

        • adi2905
          Classic
          • 2011
          • 19

          #5
          no własnie tego nie sprawdzalem czy jest podpiety bo nie wiedzialem ktory to jest ale jak wjade na kanal to musze zobaczyc, a zeby go ewentualnie wymienic to trzeba sposzczac olej?

          a co do błedu z turbiny to faktycznie nie mozna go skasowac. mysle ze skoro auto normalnie przyspiesza i nie ma zadnej dziury to nie ma sie czym martiwc ale jednak blad jakis jest

          [ Dodano: Nie 03 Lut, 13 16:25 ]
          siedzenia mam normalne takze raczej tam takiego cuda nie ma

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zamieszczone przez adi2905
            no własnie tego nie sprawdzalem czy jest podpiety bo nie wiedzialem ktory to jest ale jak wjade na kanal to musze zobaczyc, a zeby go ewentualnie wymienic to trzeba sposzczac olej?

            a co do błedu z turbiny to faktycznie nie mozna go skasowac. mysle ze skoro auto normalnie przyspiesza i nie ma zadnej dziury to nie ma sie czym martiwc ale jednak blad jakis jest

            [ Dodano: Nie 03 Lut, 13 16:25 ]
            siedzenia mam normalne takze raczej tam takiego cuda nie ma
            Blad przeładowania powinien dać sie skasować ale auto nie może byc odpalone-tylko maja świecić sie kontrolki na desce. Po wykasowaniu 011BS, 11 dynamiczne.
            czujnik w misce.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • adi2905
              Classic
              • 2011
              • 19

              #7
              ten czujnik to chodzi o ten

              czy moze ten

              bo nie wiem dokladnie czego szukac i jak jest z tą wymianą trzeba spóścic olej bo niedługo mam wymiane to bym poczekał a jesli nie to wymienie odrazu?

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Zamieszczone przez adi2905
                ten czujnik to chodzi o ten

                czy moze ten

                bo nie wiem dokladnie czego szukac i jak jest z tą wymianą trzeba spóścic olej bo niedługo mam wymiane to bym poczekał a jesli nie to wymienie odrazu?
                Ten 2-gi jest w misce- Olej trzeba spuscić :P
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • adi2905
                  Classic
                  • 2011
                  • 19

                  #9
                  czyli jednak jest walniety ten drugi, musza najpierw faktycznie sprawdzic podlaczenie ale powinno byc ok bo mam oslone pod silnikiem no ale warto sprawdzic, a to od czego jest ten pierwszy czujnik ktory znajduje sie obok filtra?

                  do wymiany oleju zostaly mi 3 tys km chyba nic sie nie stanie jak tyle bede jezdzil z tym czujnikiem?

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez adi2905
                    czyli jednak jest walniety ten drugi, musza najpierw faktycznie sprawdzic podlaczenie ale powinno byc ok bo mam oslone pod silnikiem no ale warto sprawdzic, a to od czego jest ten pierwszy czujnik ktory znajduje sie obok filtra?

                    do wymiany oleju zostaly mi 3 tys km chyba nic sie nie stanie jak tyle bede jezdzil z tym czujnikiem?
                    Skoro masz takie podejscie to po co na forum zawracasz gitare. Przeciez jak zmienisz olej wczesniej to tez nic sie nie stanie-wrecz lepiej dla silnika.
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • lookashECL
                      Rider
                      • 2009
                      • 416
                      • Rapid (NH3)

                      #11
                      Wymień ten czujnik i daj silnikowi nowej krwi..... a na pewno się odwdzięczy
                      Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                      Komentarz

                      • adi2905
                        Classic
                        • 2011
                        • 19

                        #12
                        kolego rOBERTO795
                        nie zawracam gitary tylko chcialem sie dowiedziec bo kwiestia tego przebiegu to przy mojej jezdzie bedzie miesiac i chodzilo o to czy to wytrzyma a narazie nie ma kasy na wymienienie wszystkiego az tak ciezko to zrozumiec?
                        niewiem po co te oburzenie

                        [ Dodano: Pon 04 Lut, 13 14:22 ]
                        a z jakiej firmy najlepiej kupic ten czujnik?

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez adi2905
                          kolego rOBERTO795
                          nie zawracam gitary tylko chcialem sie dowiedziec bo kwiestia tego przebiegu to przy mojej jezdzie bedzie miesiac i chodzilo o to czy to wytrzyma a narazie nie ma kasy na wymienienie wszystkiego az tak ciezko to zrozumiec?
                          niewiem po co te oburzenie

                          [ Dodano: Pon 04 Lut, 13 14:22 ]
                          a z jakiej firmy najlepiej kupic ten czujnik?
                          Nie nie cieżko tylko z calym szacunkiem Twoje zachowanie jest typowe dla większości "Polakow" i mimo że jestem patriotą tego nie trawie. Jak sie cos popsuje to naprawiam a nie odkladam na inny termin - bo pociągnie to za sobą kolejne awarie-taka reakcja łańcuchowa.Tyle odemnie. Pozdrawiam
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • adi2905
                            Classic
                            • 2011
                            • 19

                            #14
                            no masz racje bo zazwyczaj tak jest. w tym tygodniu jeszcze sie za to zabiore.
                            a z tym przeładowywaniem to mowiles zeby sprobowac to wykasowac na wylaczonym silniku tak? orientuje sie ktos dokladnie na tych wykresach z chamowni to moze bym moj wrzucil i ocenicie jak to wyglada?

                            [ Dodano: Pon 04 Lut, 13 20:14 ]
                            prosze o jakies podpowiedzi

                            Komentarz

                            • rOBERTO795
                              RS
                              • 2009
                              • 3465
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez adi2905
                              no masz racje bo zazwyczaj tak jest. w tym tygodniu jeszcze sie za to zabiore.
                              a z tym przeładowywaniem to mowiles zeby sprobowac to wykasowac na wylaczonym silniku tak? orientuje sie ktos dokladnie na tych wykresach z chamowni to moze bym moj wrzucil i ocenicie jak to wyglada?

                              [ Dodano: Pon 04 Lut, 13 20:14 ]
                              prosze o jakies podpowiedzi
                              Wrzucaj. ale lepsze byłyby logi.
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz

                              • adi2905
                                Classic
                                • 2011
                                • 19

                                #16
                                oto zdjecie jakosc szalu nie robi ale cos widac

                                [ Dodano: Pon 04 Lut, 13 22:28 ]


                                [ Dodano: Pon 04 Lut, 13 22:29 ]
                                mam nadfzieje ze da sie z tego cos zobaczyc
                                co o tym sadzicie?

                                Komentarz

                                • rOBERTO795
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 3465
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez adi2905
                                  oto zdjecie jakosc szalu nie robi ale cos widac

                                  [ Dodano: Pon 04 Lut, 13 22:28 ]


                                  [ Dodano: Pon 04 Lut, 13 22:29 ]
                                  mam nadfzieje ze da sie z tego cos zobaczyc
                                  co o tym sadzicie?
                                  Wykres V-tech-owski ale ok. Bez logów ciężko bedzie
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz

                                  • adi2905
                                    Classic
                                    • 2011
                                    • 19

                                    #18
                                    znalazlem filmik jak zrobic logi



                                    czy jest to dobry sposob?

                                    Komentarz

                                    • rOBERTO795
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 3465
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez adi2905
                                      znalazlem filmik jak zrobic logi



                                      czy jest to dobry sposob?
                                      Tak ale niekoniecznie 4500obr. 4200 wystarczy.
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz

                                      • adi2905
                                        Classic
                                        • 2011
                                        • 19

                                        #20
                                        i te pomiary ktore sie wyswietla zapisac tak?
                                        sory ze tak pytam ale nei znam sie zbytnio na tym.

                                        Komentarz

                                        • rOBERTO795
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3465
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez adi2905
                                          i te pomiary ktore sie wyswietla zapisac tak?
                                          sory ze tak pytam ale nei znam sie zbytnio na tym.
                                          Tak.
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          • adi2905
                                            Classic
                                            • 2011
                                            • 19

                                            #22
                                            wracajac do tematu tego czujnika czytałem ze nie jest on w misce tylko gdzies w bloku i ciezko do niego dojsc, wymienialiscie go?

                                            Komentarz

                                            • lookashECL
                                              Rider
                                              • 2009
                                              • 416
                                              • Rapid (NH3)

                                              #23
                                              Jest w misce.
                                              Spuszczasz olej, odkrecasz 3 śrubki i montujesz w odwrotnej kolejności...... tyle
                                              Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                                              Komentarz

                                              • adi2905
                                                Classic
                                                • 2011
                                                • 19

                                                #24
                                                dzieki kolego jutro sie za to zabieram i dam znac co i jak

                                                [ Dodano: Pią 08 Lut, 13 17:13 ]
                                                weszlem dzisiaj do kanalu i wtyczka byla podlaczona ale rozlaczylem ja posikalem sprayem do kontaktow elektrycznych, jutro podlocze pod kompa u kolegi zobacze czy da sie to skasowac ale raczej bedzie tak jak pisaliscie czujnik padniety i bede musial go wymienic.

                                                bedac w kanale zauwazylem ze z prawej strony od kierowcy za nadkolem na łaczeniu tego przewodu co idzie od intercolera pojawil sie olej jest tam moze jakis oring? przyczyna moze byc puszczajace turbo nie?
                                                prosze o jakies porady

                                                [ Dodano: Pią 08 Lut, 13 17:36 ]
                                                akurat przegladalem inne fora i pisze ze sa tam uszczelniacze, robilscie cos juz moze z tym?

                                                [ Dodano: Pon 11 Lut, 13 11:12 ]
                                                ponawiam pytanie?

                                                [ Dodano: Sro 13 Lut, 13 18:01 ]
                                                jak z tymi dolotami??? pomozcie koledzy

                                                Komentarz

                                                Pracuję...